Adana’da olağanüstü sıcaklık, termometreyi bozdu ve vatandaşlar parkların gölgesine sığınarak serinlemeye başladı. Şehrin bu ekstrem iklim deneyimi, hem gündelik hayatı hem de sağlık sistemini derinden etkiledi.